Stackars mig

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 14:49:29 | I kategori: Hemma i Byn



Ännu en dag i förkylningens tecken. Jättevackert väder ute och här ligger jag som ett kolli. Nä, jag överdriver faktiskt lite måste jag säga. Tycker nog mest bara synd om mig själv just nu, för om jag hade jobbat kvar på mitt jobb vet jag att jag hade varit där ändå de här dagarna. Så dum har jag alltid varit, det skulle vara något väldigt extremt som magsjuka eller lunginflamation kanske om jag skulle vara hemma och ta en sjukdag.

Jag ska ta och släpa mig fram på byn om ett tag och hämta min moviecube som ligger på Ica och väntar och även posta lite kläder som jag sålt på Tradera.
Nu är det rensning på gång om jag ska ha råd med några nya sommarkläder :)


Närbild på Ozzy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0