Ordning och Reda

Publicerat: 2012-02-03 Kl: 18:12:17 | I kategori: Renovering



Det blev ett bryskt uppvaknande idag av att det bankade på dörren. Jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig och inga kläder hade jag i sovrummet heller.

När jag hade smugit mig till badrummet och fått på mig nått tyg, ett par leggings bakofram och Karlns tröja så öppnade jag dörren och där stod snickarna?
Så nu är hålet mellan vad som förut var en lägenhet och våran del förminskad och tillsnyggad :) Tack för det, ordning och reda. Men jag hoppas på en förvarning nästa gång.

 

Arnans operation gick bra, han är hemma och vilar nu. Hoppas att mamma passar upp på han ordentligt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0