Hot girl reading

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 19:07:25 | I kategori: Hemma i Byn



Fuktgubben kommer inte förrän imorrn så vi vet fortfarande inte hur läget ser ut.
Jag tycker nästan lite synd om mig själv. Det var ju så nära att jag skulle få min Walk in Closet klar.
Fick väggtexten som ska sitta ovanför dörren med posten idag och nu vet jag inte om jag vill sätta upp den. För tänk om vi måste riva sovrummet då kanske väggen måste göras om. Nä, jag väntar nog, ialla fall tills imorrn kväll.

Idag har jag inte gjort många knop. Varit ute med Diva en sväng och legat och läst min nya bok på soffan. Den var inte som jag trodde att den skulle vara med jag tycker om den ändå. Väldigt lättäst och jag köpte även en till bok med samma författare som jag visar sen när jag börjat läsa den.


Nu väntar jag på Karln som är och köper pizza för att han ska slippa diska för hand i badrummet el. tvättstugan. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0