Hemska tanke

Publicerat: 2012-02-29 Kl: 23:51:48 | I kategori: Hemma i Byn



Imorse hittade Karln Ozzy sovandes i tvättmaskinen. Det är ju kul att han också gillar den nya maskinen men tänk om jag hade dragit igen luckan och tryckt igång den. Igår kväll stoppade jag in en tvätt i maskinen för att inte Ozzy skulle ligga och håra ner kläderna som låg i en hög på golvet. Så det hade lika gärna kunna hänt. Usch, jag får ångest bara jag tänker tanken..


Han är ju lite speciell min Ozzy som jag berättat förut och tycker inte om förändringar. Han har sina bestämda sovplatser i badrummet på golvvärmen och på en tröskel där varmvattenröret går. Men nu kan han inte sova där pga vattenskadan så jag har bäddat på flera olika andra ställen och visat han men tydligen så duger inte de platserna utan tvättmaskinen såg mysigare ut.
Hädanefter kommer jag att kolla både en, två och tre gånger innan jag kör igång en tvätt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0