En rejäl köttabit och Mello

Publicerat: 2012-02-25 Kl: 19:35:41 | I kategori: Hemma i Byn



Det är vad våran kväll kommer att bestå av!
När Karln får bestämma middag blir det gärna en fläskig köttbit, pärer och pepparsås. Men då får han laga den också för det gör han bäst.

 

Jag skäms nästan att säga att vi tittar på Melodifestivalen för den är helt kass i år..



Min frukost i morse!


Det är mina snygga långkalsoner ni ser i bakgrunden med stjärnor..



Det har inte hänt så mycket idag, vi var till grannars och drack kaffe mitt i dan sen åkte vi fram på byn och handlade och vinkade åt polisen som stod och sköt med laser på alla fjällresenärer! Det var kö för att få skriva på böteslappen! Stackars folk som får semestern förstörd, men lite roligt var det att titta på :)

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0