Oj vad sent det blev

Publicerat: 2012-08-03 Kl: 01:16:00 | I kategori: Allmänt



Det har gått ett i ett i ett idag.
Ved har travats, telefonsamtal har ringts, penseln har svepts över väggar och lite bokläsning har också klämts in..
 
 
Ikväll har vi varit i en stuga mitt i skogen utan el och andra bekvämligheter och druckit vårat kvällskaffe med min fina gamla arbetskompis from the good old days och hennes lilla familj..
Det är verkligen mitt i skogen, precis som att nån har flygit med flygplan el. helikopter och bara släppt ner en stuga mitt i ingenstans och jag kan inte förstå att denna flicka till asfaltsbarn kan trivas där. Men det gör hon tydligen :)
 
Emmy från stearinljusens sken
 
Idag medans jag målade kom jag på ett ämne som jag måste skriva ett inlägg om, nånting som berör mig och även många andra. Det kan ta några dagar men håll ut, jag lovar att ni märker vilket det är :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0