När vindarna viskar mitt namn

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 23:41:12 | I kategori: Hemma i Byn



När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret så hajade jag till och trodde vi hade främmande.. Hehe, men det var ju bara min nya feta merca som stod och glänste :-)
Eller glänsa kanske är att överdriva, det spöregnade inatt när vi kom hem så den är mest bara skitig, så det blev inga kort idag. Ni får vänta tills den är nytvättad.
 
Idag har jag beställt en invändig recondning, det behövs kan jag lova. Hundhår och grejs ska bort och jag känner att jag inte orkar med att stå ute och skura i spöregn.. Så på tisdag em är den skinandes ren :)))
 
 
 
Dagen idag har mest bestått i plugg och lite städning. Måste arbeta in gårdagens fjällenresa :)
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0