Mitt hjärtas vovve

Publicerat: 2012-08-23 Kl: 22:05:00 | I kategori: Elviz



Idag trodde jag att Elviz skulle bli ihjälbiten :-(
 
Jag gjorde som jag alltid brukar göra varje morgon..
Släppte ut Elviz på morgonpinkning medans jag själv gör mina behov inne, men som tur är så tittar jag ut genom fönstret på dörren och ser att Elviz tittar på nått.
Jag öppnar dörren och ser grannens stövare stå och stirra vid vedbon. Elviz går fram mot henne och jag försöker locka till mig honom igen. Plötsligt gör hon ett utfall, rusar mot Elviz som blir livrädd och skriker samtidigt som han springer för livet..
Jag får panik och katastroftankarna rusar i huvudet, skriker stövarens namn allt vad jag kan och har ett vedträ till hands, då stannar hon upp och Elviz springer till mig..
Sen har jag honom i min famn och han fortsätter att skrika, gnälla och morra säkert tre minuter.. Fy vad rädd jag blev, men nu hoppas jag att Elviz vet att jag alltid kommer att skydda honom..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0