Hårdkörning

Publicerat: 2012-08-22 Kl: 23:42:41 | I kategori: Allmänt



De kör ganska hårt med oss nybörjare kan jag lova er..
Det är roligt, men man blir lite stressad när man får tillbaka uppgifter som man redan skickat in och måste göra om..
Jag tror jag liggger i fas nu, har precis skickat in sista uppgiften för andra gången :)
Nu är det bara att vänta på cd-skivorna som ska komma på posten så jag kan göra klart resten..
 
Mellan alla övningar idag tog jag och färgade håret, så lärarna har lite roliga filmer på mig :) Först uppsatt, sen håret fullt i färg, sen nytvättat och till sist lite stylad.. Jag tänkte ett tag att de kanske inte känner igen mig och tror att det är nån annan som tecknar imellanåt ;-)
 
Min nya frisyr :)
Syns kanske inte så bra, men jag är nöjd!
 
Nu ska jag ta och varva ner lite, betala räkningar och ta mig lite kvällsfika..
Hörs imorrn :)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0