Hå hå jaja

Publicerat: 2012-08-21 Kl: 00:20:08 | I kategori: Allmänt



Då har det satt igång på allvar..
Lite struligt har det varit första dagen. Det började med att 23 st nya elever skulle ha möte med en lärare på skype imorse. Kan ju bara gå åt ett håll ;-) Hoppas att de delar in oss i grupper till nästa gång.
Sen har vi inte fått all litteratur till uppgifterna vi ska göra, så det blir lite hoppandes mellan dagarna och jag tror alla hade panik imorse innan vi fick nån klarhet i vad allt var. Alla trodde att vi hade missat att beställa massa filmer och böcker men så var inte fallet.. Vi ska få filmer från skolan som inte hunnit komma in...
 
Det känns ganska fånigt att filma och titta på sig själv när man tecknar, men det blir väl en vana till slut.. När jag blir bättre ska jag lägga ut en film så ni får se hur vi gör :-)
Nu är det bara att vänta och hoppas att jag blir godkänd på alla filmer...
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0