Friday I´m in Love

Publicerat: 2012-08-04 Kl: 00:08:48 | I kategori: Allmänt



Hej Dagboken
Idag har jag bara varit hemma eftersom jag har sålt bilen och inte kan ta mig nånstans! Det som är bra är ju att man får mycket gjort..
 
Jag har veat, målat, diskat alla glas som var full i byggdamm, läst, hälsat på Karlns moster och sambo, haft besök av Brolle och några till och nu är jag barn och hundvakt. Men båda sover så det är inte speciellt jobbigt :)
 
Vi tog med oss barnet och hundarna och åkte in till stan en sväng, köpte milkshake på MC Donalds och kollade på lite blixtrar sen åkte vi hemöver igen.. Vilket jävulskt oväder det har varit, som tur är inte precis här men runt om kring. Strömmavbrott två gånger fick vi. USCH!!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0