Friday I´m in löv

Publicerat: 2012-08-24 Kl: 22:45:50 | I kategori: Allmänt



Hej Dagboken!
Idag klev jag upp i ottan igen, tog Elviz under armen och gasa till stan med L200:an (Linda P, L200 = Mitsubichi med flak).
Lämna dogge hos Karlns mamma och besökte arbetsförmedlingen en sväng, sen tillbaka till Karlns mamma och tröck i mig fika.. Tog Elviz under armen igen och åkte ut till Arken i Birsta, köpte mat, aktiveringsboll och en ny fästingborttagare.. Så nu kan ju de små äckliga djuren försöka bråka med mig om de törs :)
 
På hemvägen svänga vi in i Matfors på apoteket, banken och ICA. Idag var det roligt att gå på banken. Hade visst råkat betala in 1200:- för mycket när jag löste billånet så det kom på en avi i brevlådan. Glad gubbe!
 
Sen var det bara att fara hem och plugga..
Tyvärr så kom inte böckerna idag heller, så nu kan det hända att det blir lite jobbigt till veckan när jag både har nästa veckas uppgifter och några kvar från denna vecka som jag inte kunnat gjort utan skivorna :(
Bara att bita ihop och sitta tills allt är klart...
 
 






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är mycket tacksam att du förtydligar dina bilförkortningar så jag fattar vad du pratar om! :) du känner mig du ❤

2012-08-25 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0