Halva april har gått

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 17:22:28 | I kategori: Kläder



Imorse klev jag upp i ottan och åkte den långa vägen in till stan för att gå på ett möte. När jag kommer in till stan och parkerat så ringer mitt möte och vill ändra dag?! Jaha, vad gör man?
Eftersom att jag ändå tänkte åka och storhandla så kände jag att det inte gjorde så mycket. Skulle ju ändå ner men kanske inte lika tidigt.

Gick in på mitt gamla jobb och pratade lite med folket som är kvar, drack en kopp äckligt kaffe (vi hade mycket godare kaffe då jag jobbade där) och stal ett kuvert till min tredje skolansökan.

Storhandlingen gick snabbt och smidigt, inte så mycket folk alls. Som tur var öppnade de en ny kassa så jag kom först annars hade jag stått bakom en kärring som bråkade om att hon betalat 4 kr mer för en vara förra gången hon handlade och hon hade grannfrun som kunde intyga att det var så..
Å herregud tänkte jag, stackars lilla flickan i kassan..

Kamprad fick sig en slant i kassan av mig idag.
En bricka och ett soltak fick följa med hem eftersom vi garanterat inte kommer att kunna använda altanen i sommar pga vattenskadan så ska vi göra nått provisoriskt med ett soltak.

Tillslut sprang jag in på Gina Tricot och slet åt mig tre av deras super linnen i olika färger för mina har blivit hålig och sletna..



Sen snabbt hem och packa upp alla matvaror :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0