Utflykt till grannbyn

Publicerat: 2012-04-13 Kl: 16:26:03 | I kategori: Hemma i Byn



Efter att jag varit ute och gått, krattat gräsmattan, lekt med Diva och påtat på så visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Ville inte gå in och sätta mig i soffan när solen lyste som allra bäst.
Så jag startade upp fyrhjulingen och åkte ner till bruden i grannbyn. Där var det full fart på ungar och hundar och när jag gled in på gårn så kom det en ny liten ullboll och sprang emot mig.
Såå söt så jag ville bara ta med henne hem.

Försökte knäppa kort men det var inte det lättaste..

Får jag lov att presentera Sally




Jag vill också ha en hund, typ nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0