Träna

Publicerat: 2012-04-10 Kl: 23:50:33 | I kategori: Allmänt



Jag vill börja träna!
Det är egentligen det värsta jag vet, men jag tror att både min knopp och kropp skulle må bra av det. Då återstår ju bara hur och vad jag ska träna.
Det måste vara något som jag tycker är roligt annars gör jag det en gång och aldrig mer. Sen är ju inte utbudet direkt stort här hemma med omnejd.

Karlns syster vill att jag ska följa med henne och simma men det känns besvärligt och gymmet i byn känns inte direkt attraktivt heller. Träna där med en massa bybor! Nä tack och amen..
Funderat på att beställa hem zumba men frågan är om jag skulle använda det. Känns onödigt för det kostar ju en del och kanske bara blir liggande..

Kanske ska snickra ihop ett alldeles eget skogsgym här hemma i byn. Det skulle vara grejjer det, kanske till och med skulle kunna tjäna en hacka på det..

http://www.tranahemma.com/wp-content/uploads/weakling.jpg

Jag får ta mig en rejäl funderare på hur jag ska börja röra på dököttet. För nånting måste jag göra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0