Min vackraste sida

Publicerat: 2012-04-18 Kl: 19:52:29 | I kategori: Allmänt





Det har varit en lugn dag idag. Jag har ångat klart soffan, städat lite, läst och varit med Diva. Tänkte även att jag skulle måla klart inne i sovrummet, men eftersom det har kommit massa snö och imorrn ska det regna så väntar jag tills det blir hyfsat väder, så jag kan ha fönstret öppet medans det torkar..

Ringt till mina småtjejer och sagt Grattis har jag gjort.. Lilla Molly var dålig efter en spruta, tråkigt på sin första födelsedag.. Angelina var inte så intresserad av att prata så länge för där var det kalas och det får man ju förstå.. Vi kan prata nån annan dag..

Nu ska jag sno ihop nån middag tills Karln är klar i duschen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0