Fotoalbum

Publicerat: 2012-04-20 Kl: 20:38:54 | I kategori: Allmänt



För ett tag sen fick jag ett fotoalbum av min mor där hon samlat gamla bilder på mest mig men även andra som jag hade runtomkring i min uppväxt..
Mellan dig och mig så tror jag att det var för att hon inte hade nån plats för alla bilder hemma och ville inte kasta nått. För Brolle fick också ett album ;)


Jag och Brolle. Det ser ut som att jag är lite rädd för honom men det är egentligen han som vill ha mig på en armlängds avstånd.. ;)


Tandutdragning


Fröken Fräken efter tandutdragning


Det är lite mysigt att bläddra i fotoalbum. Nu för tiden har man ju alla bilder på datorn, jag saknar lite det där med album...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0