Älgbajs och Vitlök

Publicerat: 2012-04-12 Kl: 15:46:14 | I kategori: Hemma i Byn



Äntligen har solen tittat fram, det var välbehövligt!
Jag känner mig mycket piggare och gladare när det är ljust och varmt. Energin fylls på i alla depåer och jag njuter när solstrålarna träffar ansiktet..
Vilken poet jag blivit ;)

Jag har varit ute och surfat runt på ranchen och plockat, krattat och planerat hur jag vill ha det.. Nog för att jag ändrar mig från dag till dag så ibland är det bra att Karln inte är den snabbaste i världen på att fixa allt jag säger. Men säg inte till han att jag sagt det ;)


Hittade älgbajs på gräsmattan men jag lät det ligga kvar som gödsel..


En äcklig groda dök upp under en lövhög. Hoppas att jag inte gjorde den illa innan jag såg den.


Mina vitlökar som jag satte i höstas har börjat växa. Hoppas att det blir något av dem, skulle vara kul att ha egen vitlök.


Agnes var med mig medans Ozzy smaskade i sig en råtta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0