Väder

Publicerat: 2011-09-17 Kl: 23:52:57 | I kategori: Allmänt



Vilket underbart vackert väder det varit idag.. När jag slog upp mina blå imorse (förmiddag) så var det första karln sa: Det har varit frost inatt!
Nu kommer vintern med stormsteg.

Dagen har mestadels tillbringats ute i den friska luften. Karln stökade undan lite skrot med sin lilla gårdstraktor.. Medans jag övervakade och pekade från min stora gårdstraktor (fyrhjulingen).

Karlns gårdstraktor.

Till middag serverades det Mexicansk Tacogratäng. Mycket gott och uppskattat från karln som åt upp mer än hälften av formen :)

Sen bar det av ner till tjärn där vi tänkte dra upp varsin storöring, det vakade hela tiden men ingen fisk blev det!! När vi kom upp fyllde vi badkaret för andra helgen i rad, kors i taket! Där låg vi och jäste i nästan en timme. REKORD!!

Nu tittar karln på Transformers och jag sitter med datorn i knät.
Hoppas ni också har en lugn och mysig lördagkväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0