Svetten lackar..

Publicerat: 2011-09-14 Kl: 23:29:33 | I kategori: Inredning



Köttet är färdigstyckat och malet. Vi fick ihop 27 påsar köttfärs, grytbitar, några stekar, saltrullar och en fransyska.
Det är så härligt när frysen fylls på.. Båda svärisarna var här och hjälpte till och de tackar vi för! Det är ju inte så att man är den bästa styckaren här i världen, men mala det kan jag!
Ozzy och Agnes har varit helt galna, de har jamat väääääldigt utdragna jamningar och så fort jag startat köttkvarnen så har det blivit panik och smällt i kattluckan. När den stannat så skulle de in igen och det har ganska tur med en sån snäll matte som råkar tappa lite köttfärs på golvet mellanåt ;)

Bilden är från 2004


För övrigt så har både min Onepiece och tallrikshylla kommit med brevbärarn.. Satte upp hyllan igår kväll och har flyttat och ändrat, satt dit, tagit bort och kommit underfund med att jag måste köpa nått nytt att ställa i den ;) Men så här ser den ut nu..











Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin Lundstrom

Snyggt gumman!

2011-09-15 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0