Frusen

Publicerat: 2011-09-10 Kl: 22:48:52 | I kategori: Allmänt



Fy vad kallt det är ute.. Vi tog fyrhjulingen och åkte ner till en bekant till karln som köpt stuga i grannbyn.. Jättefint är det där med utsikt över sjön.. Han har även en bastu nere vid sjön med panoramafönster, nu tycker inte jag så speciellt mycket om att basta men det såg mysigt ut..
På vägen hem så trodde jag att jag skulle frysa ihjäl, jag skaka tänder när vi kom hem.. Så vi tappade upp ett bad och det hör inte till vanligheten.. Vi har ett stort bubbelbadkar som bara står och samlar damm, man kan nästan räkna på en hand hur många gånger vi använt det genom åren.. Men det är bra skönt att bada när man är frusen.
Nu är vi upptinade och sitter med varsin dator i soffan med Die Hard i bakgrunden och väntar på den bästa serien Spartacus Blood and Sand...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0