Birsta...

Publicerat: 2011-09-11 Kl: 17:38:45 | I kategori: Allmänt



..har fått sett min nuna idag. Shoppade lite arbetströjor åt karln på Jula och även en skomatta där karlns smutsiga arbetsskor kan stå, men det var nära att 48:orna inte fick plats ;)
Köpte färg till skrivaren som vi fått av pappa, vilken djungel det är med skrivarfärg. Jag fick be om hjälp till slut, trodde jag skulle få ett vansinnesutbrott.
Till sist var jag in på Lindex och skulle titta om en kofta som jag varit sugen på fanns i min storlek och självklart gjorde den det. Jag önskade nästan att den varit slut för nu är plånboken riktigt tunn.

Bild från Lindex.com

Nu är jag hemma och har precis tryckt i mig ett skrov från Tjorren. Blir soffan ett tag nu tror jag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0