Biljakt

Publicerat: 2011-09-08 Kl: 18:26:51 | I kategori: Allmänt



Idag när jag åkte in till stan hamnade jag mitt i en biljakt eller motorcykeljakt rättare sagt.. Jag åkte på E14 mot stan och ser att det svänger ut en motorcykel en bit framför mig, tänkte väl inte mer på det förrän jag åkt en bit till och jag hör hur MC:n gasar järnet och ut alldeles bakom mig från en lastbilsficka kommer polisen i full fart. Jag visste inte om jag skulle bromsa eller gasa.. Lägger mig på vägrenen och polisen kör om mig i 500 ungefär.. De svängde in i matfors så jag vet inte om de fick tag på MC:n men säkert inte..

Har varit på ett mycket intressant och bra möte idag, hoppas det ger den effekt jag vill och räknar med...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0