Minitripp

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 17:22:59 | I kategori: Allmänt



Har inte haft nån blogglust på några dagar nu men ska försöka få till ett inlägg nu. I fredags följde jag med karln till Upplands Väsby och tittade på en bil, ingen rolig resa. Audin börja krångla, den skrek att det inte var nått oljetryck så vi fick stanna och slå av bilen typ 100 gånger. Men vi kom hem tillslut och bilen som karln titta på står förhoppningsvis på gården nån dag till veckan.
Vi stannade för kisspaus på ett ganska intressant ställe. Dragon Gate i Älvkarleby. Vilken byggnad! Är det ett hotell där eller gick de i konkurs innan det hann öppna? Jag kommer inte ihåg, vet att jag hört nånting om det och det såg ganska tomt ut. Iallafall så hade inte restaurangen råd med varken toalettpapper eller pappershandukar verkar det som. Det är nästan de värsta toaletten jag varit på. Jag tror inte jag skulle vilja äta på restaurangen där heller efter att ha sett toaletterna.. Men byggnaderna är jättefina.

Ingång från parkering.


Ingång till restaurangen.


Hotellet?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0