Diska

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 22:09:36 | I kategori: Allmänt



Bland det värsta jag vet är att handdiska, jag bara hatar det. Jag tycker inte att det känns riktigt rent, men det är väl mest för att jag slarvar. Vill bli klar så fort som möjligt.. Det enda jag diskar för hand är min nya stekpanna och kniv.


Vad är det då som händer en dag när jag bakar två gånger, vilket aldrig sker annars mer än till jul. Jo, diskmaskins f*n går sönder. Varför vill jag bara fråga, VARFÖR??
Inte är det klart där heller, när karln ringer till våran diskmaskinsleverantör så är han på älgjakt!!
Men han har en fin Elektrolux som vi kan hämta på måndag då han är tillbaka på jobbet. Det känns som en evighet, men jag tyckte att karln sa att han skulle diska i helgen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0