Vikt, ett känsligt ämne.

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 21:03:00 | I kategori: Allmänt



När man pratar om vikt handlar det oftast om att gå ner i vikt. Men att gå upp i vikt är minst lika svårt om inte svårare..
Jag hamnade av en slump på Anine Bings blogg och hon har skrivit ett inlägg som jag känner igen mig jättemycket i, det hade lika gärna kunnat varit jag som skrivit en del av det..


KLICKA HÄR för att läsa inlägget.



Frågor som t ex.

Ska du bara äta det där, du som är så smal?
Har du anorexia?

De gör så att jag blir stressad och tappar matlusten helt och därför undviker jag oftast att äta mat med andra. Jag älskar mat, äter hellre en vällagad middag än godis, desserter och chips.

Jag önskar inget hellre än att få gå upp några kilo i vikt så alla mina nya dyra kläder sitter där de ska på kroppen ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0