Sådär ja..

Publicerat: 2011-11-29 Kl: 00:47:08 | I kategori: Hemma i Byn



Då har vi fyllt på frysboxen med mer älg.. Det är ju inte det roligaste som finns att göra men det är hyfsat skönt med frysen full i älgkött. Då är det värt varje timme man sitter med kniven och skär och plockar hår..

Jag och karln funderar på att ta jägarexamen så vi kan skjuta vårat eget kött. Inte för att jag tror att jag skulle klara av att skjuta ett djur men jag tar gärna examen ändå för det finns ju andra fördelar med det. Som jag inte tänker skriva här men om ni funderar efter riktigt så förstår ni säkert vad jag menar ;)

Nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt imorrn..

God Natt & Sov Gott






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0