Mat och bröllop

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 19:39:13 | I kategori: Allmänt



Dagens middag blev rester från i går för mig och från förrgår för karln. Alltså laxpasta till mig och köttfärssås till karln.. Jag tycker verkligen att ni ska prova laxpastan den är supergod!

Idag har jag varit till C1 och hennes flickor och druckit kaffe med korv och bröd. C1:s svägerska med jänta var också där. Mycket trevligt..
Svägerskan ska gifta sig till sommaren så hon hade varit och provat klänningar igår. Vilken djungel det verkar vara och priserna är ju lika vackra som klänningarna (alltså dyra).
Jag tror aldrig jag kommer att gifta mig, för jag skulle bli sjuk av nervositet. Skulle det bli giftemål så blir det bara jag, karln och Gert Fylking.

C1:s brudbukett






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0