Jeans

Publicerat: 2011-11-18 Kl: 15:41:12 | I kategori: Kläder



Jag har jättesvårt att hitta jeans som passar mig, de är alltid för stora nånstans. Sitter de bra i rumpan är de för små i midjan och tvärtom..
Ibland får jag ryck och far och provar massa jeans men blir lika besviken varje gång. Så jag måste säga ett stort TACK till den som uppfann jeansleggings, har nog alla färger som finns tror jag. Det är de enda byxor jag använder förutom mysbyxor..

Men idag hände det! Jag har hittat ett par jeans som sitter riktigt bra :) Men jag var tvungen att skicka efter dem från Danmark!
Märket heter Papfar och är jättefina. Så fler par i andra färger kommer att få flytta hem till mig när jag får råd nu när jag äntligen hittat jeans som jag kan ha...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0