Dollarstore

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 16:15:18 | I kategori: Allmänt



Idag har jag besökt vårat nyöppnade Dollarstore. Har varit där en gång förrut men det var så mycket folk då och jag vill gärna gå runt och titta i lugn och ro på allt. Idag var en perfekt strosa runt på Dollarstore dag :)
Några saker fick följa med hem.

1. Pajform
2.
Två ljus
3.
Nagellackbort
4.
Clerasil rengöring
5.
Två Nygårda julmust
6.
Hallon/lakrits Fudge
7.
Sexpack nötcreme

De har mycket fina gardiner och framför allt billiga. Jag köpte en hissgardin när jag var där förra gången som det står God Jul på för 90:-.
Det gillar vi, för då kan man köpa nya gardiner oftare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0