Fotografera

Publicerat: 2011-06-26 Kl: 16:59:47 | I kategori: Allmänt



Jag tycker mycket om att fotografera, men är inte ett dugg bra på det. Jag ser liksom inte det där som jag skulle vilja se, det perfekta fotoögonblicket!
Jag läser fototidningar, fotografbloggar och jag har alltid med mig kameran, men lyckas inte riktigt. Tycker alltid att alla andras bilder blir mycket bättre. Så ha lite överseende med mina bilder och tänk att "hon försöker iallafall" ;)
Har precis lärt mig hur jag kan blogga från mobilen så nu kommer det säkert att bli bildbomber emellanåt..
Nu tittar solen fram så ikväll blir det grillning för tredje dagen i rad. Sen ska vi nog ta och rasta Edith (båten) nere på tjärn och kanske blir det en kvällsmacka med nystekt öring..
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0