Söndag

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 22:08:02 | I kategori: Allmänt



Då var det söndag igen Vilodagen, eller enligt min svärmor så är det lördag som är vilodag!? Men jag kan gärna vila båda dagarna.. :)
Det blev ingen garagestädning idag. Jag gav karln tillåtelse att låta bli, han måste få va ledig nån dag han också ;)
Vi har varit ute på långtur med fyrhjulingen, det var jättemysigt men jag var lite rädd att det skulle komma en björn, det kändes så där björnlikt som det kan kännas ibland.. Jag skulle gärna vilja se en björn när jag sitter tryggt inne i en bil inte möta en långt ute i skogen..
Imorrn ska jag besikta bilen, tror inte den kommer att gå igenom för jag har inte fått fingrarna ur och fixa framlyset som står lite högt men förhoppningsvis är det bara det.. Önska mig Lycka Till!
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0