Shopping med mor..

Publicerat: 2011-07-21 Kl: 22:11:31 | I kategori: Allmänt



Idag har jag varit ute på shoppingtur med mamma, vi har varit på Nordljus i Njurunda där de har utförsäljning pga flytt.. Hittade lite smått och gott, visar senare..
Efter Nordljus sprang jag in på Clas Ohlson och köpte ett usb minne och en termometer så vi kan se hur varmt det är i tjärn när vi ska bada.
Sedan blev det lunchpaus hemma hos mamma..
Efter lunchen bar det av mot Birsta och plantagen för lite nya ute blommor då mina har börjat se lite risiga ut..
Körde hem mamma, åkte mot byn, planterat blommor och nånting som har hängt över mig länge.. Säkerhetskopierat alla mina bilder på datorn. Det vore en mardröm om datorn skulle krascha och alla bilder försvinna, men nu ligger de säkert på ett usb-minne. Jag har nästan 6000 bilder :)
Nu har jag precis kommit upp från tjärn där termometern är på plats...
Jag har precis lagt i termometern så den stämmer inte men det kändes varmt i vattnet:)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0