Rörd till tårar

Publicerat: 2011-07-10 Kl: 04:24:41 | I kategori: Allmänt



Vilket vackert bröllop vi har varit på idag.. Bruden var så vacker så tårarna brände, brudgummen var självklart också jättefin och barnen såklart. Själva vigseln var mycket lättsam och gick snabbt inga krusiduller.
Festen har varit hur rolig som helst även fast jag var nykter. Det hände saker hela tiden som tal och andra tokigheter.
Alla gäster fick en lapp under tallriken med olika uppdrag som skulle utföras under middagen, det var alltifrån att utbringa en skål för brudparet till att gala som en tupp m.m.
Toastmastern var bara bäst, jag kan inte säga annat. Han, hans bror och brudgummen dansade svansjön och det går inte att beskriva det måste upplevas. Jag kan ju berätta att de tre tillsammans väger nog runt 400kg..
Dansas brudvals gjordes det också, till och med jag har dansat både med brudgummen och med karln. Kors i Taket:)
Vackra brudbuketten..
Jag måste bara dela med mig av en dikt/citat som jag tycker är så fin och som jag skrev ner i kortet till brudparet.. Ändrade bara we´ll till you will..
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0