Jag har lyckats i år igen..

Publicerat: 2011-07-30 Kl: 20:44:31 | I kategori: Allmänt



Så har jag återigen bränt mig i solen.. Det händer varje år och då tänker jag att aldrig mer.. Jag förstår inte att jag inte lär mig, men det känns ju inte att solen tar som den gör. Det är ett nytt ställe jag bränt mig på iallafall. På ryggen!?
Jag var in på vårdguidens hemsida och där står det att huden aldrig glömmer en solbränna och att den åldras. Så nu är det bara att vänta på rynkorna...

Karln har börjat snickra ihop en tvättställning åt mig, för mina tvättvindor går bara sönder så nu ska jag få en hemmasnickrad. Han är bra snäll karln! :) Medans han snickra tvättställning så snickra jag ihop middan, det blev hemmagjorda hamburgare. Hur gott som helst, jag kan bara jag vill ;) Sen åkte vi och tog ett kvällsdopp i grannsjön och kasta lite boll. Vi har köpt en liten boll som studsar på vattnet, ganska roligt faktiskt men jag måste träna på att kasta för karln fick röra sig ganska mycket, inte för att det är till nån skada ;)

/C







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0