Inget Internet

Publicerat: 2011-07-04 Kl: 22:28:48 | I kategori: Allmänt



Jag har inte haft internet på hela helgen. Det är inge roligt alls, man märker hur mycket man använder datorn när man inte kan använda den med nån ordning..
Gårdagen tillbringades ute. Lillebror och jag röjde gräs, men min röjsåg gick sönder.. Vilken otur för mig ;) Sambon började rivning av altan nr.2.
Idag har det varit en tråkig städdag, både inne och ute i garaget för imorrn får jag äntligen hem min fyrhjuling :)
Den här veckan är det full fart, imorrn har jag en fikadate inne i stan. På Onsdag är det klippning hos bästa Petra, på Torsdag är det lugnt tror jag än så länge. Fredag ska jag lämna in bilen för rutbyte. På Lördag är det Bröllop!!! Spännande...
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0