Varför sparar man på så mycket (skit)saker.

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 19:58:13 | I kategori: Hemma i Byn



Jag håller på att rensa i alla köksskåp. Vi har så mycket saker som vi aldrig använder, det rasar nästan ut ur skåpen när man öppnar dem.
Men nu ska det bli ordning och reda, bara jag lyckas övertala karln att kasta allt jag vill kasta. Han är en riktig samlare.. Jag tror han lever efter mottot: Flest saker när man dör, VINNER!!


Inatt/imorrn kommer det snöoväder. Kanske vintern äntligen får fäste nu då!! Som tur är var jag och köpte en snölasse och spade i tisdags och imorrn får vi (håller tummarna) hämta hem fyrhjulingen som inte var klar när vi skulle hämta den sist.

Så här mycket snö vill jag ha i vinter som vi hade -09.
Vi fick skotta ner oss till isen på fisketävlingen :)

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0