Julklappsstök och Hårfrissebrist..

Publicerat: 2011-12-13 Kl: 23:20:11 | I kategori: Allmänt



Jag och Mami har varit på Kamprads affär idag och handlat en julklapp till lillebror och denna julklapp bestod av endast 11 st kollin.. Herregud vad vi sprang ikring innan vi fick ihop det och nu ligger alla paket utspridd hemma hos mamma. Ska bli kul och se om alla delar hittas på julafton..

Nu har jag precis gjort klar några julklappar/presenter som ska delas ut fram till jul. Ska knäppa kort och lägga ut efter att alla har fått och öppnat klapparna. Jag är så nöjd och hoppas att de blir lika glada som jag tycker det är kul att ge bort dem..



Idag har jag även gjort en efterlysning på min hårfrissa Petra som det inte har gått att boka tid hos på nätet.. Det visade sig att hon ska föda barn om 19 dagar så hon jobbade inte.
Jag som inte har Facebook har ju ingen koll på nått... Det bevisar ju också att det är jättelänge sen jag klippte mig och verkligen är dax. Men hon tipsade mig om en annan tjej så jag ska prova henne och se hur det går..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0