Jag är så trött...

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 20:41:05 | I kategori: Hemma i Byn



... undra om jag håller på att bli sjuk, eller så är det bara latmasken som krupit sig på ;)



Karl är ute på gårn och skruvar med en maskin och jag sitter och tittar på Bonde söker fru - Bröllopet. Såg ni ringarna? Det är samma märke som jag skulle vilja ha om vi förlovar oss nån dag. HAND heter de och är superfina och superdyra..

Vi är hundvakt ikväll åt Diva då karlns syster är ute på galej.. Det är nånting som Ozzy och Agnes inte uppskattar för hon är lite burdus mot katter. Det var Enzo också men de kände varann på ett annat sätt så de brydde sig inte så mycket om honom.

image description
Ser ni Ozzy under stolen? Så här nära har de aldrig varit varann förrut :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0