Imorgon är det Onsdag :)

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 19:51:53 | I kategori: Allmänt



Japp, snickaren var här idag, halva dagen?! Kan bero på att han var själv kanske.. Han ska återkomma imorrn med en snickarkompis och göra klart sa han och det hoppas jag verkligen, för på eftermiddan kommer grannen målaren och ska spackla.


En sparktur med Diva och en snabbis till stan har jag också hunnit med för att köpa spackel och remser och sånt tråkigt.

image description

Nu har jag bakat drömmar. Frågade karln för nån vecka sen om det var nått speciellt han ville att jag skulle baka till jul och svaret blev DRÖMMAR!!
Fick jag välja en sak som nån skulle baka till mig skulle jag inte välja drömmar. Då skulle jag välja nått avancerat som jag aldrig skulle ge mig på själv, men det är ju tacksamt för mig med drömmar :)

image description
(ja, jag vet att det blev en skugga på bilden men det struntar vi i)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0