Halkat in till stora staden.

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 21:08:23 | I kategori: Inredning



Idag har jag varit till stan och anmält mig på arbetsförmedlingen. Första dagen i arbetslösheten, men jag ångrar  inte att jag sa upp mig. Jag är klar med det där stället!

Sen åkte jag ut till Birsta och handlade lite förnödenheter för mina julklappspengar och karlns födelsedagspengar ;)Det är inte så illa som det låter, jag köpte en ny hårklippare åt karln för hans pengar och sängkläder åt oss för julklappspengarna.

Jag lämnade även in min fina tavla som jag köpte för nån månad sen för inramning på gallerix, har inte riktigt haft råd förrän nu. Den blev så fiin :)
Nu återstår bara var jag ska hänga den, för i sovrummet där jag tänkte ha den passar den inte in längre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0