Vackert, eller?!

Publicerat: 2011-08-24 Kl: 22:06:53 | I kategori: Inredning



Jag har så smått börjat med sovrums renoveringen och jag kan återigen konstatera att tapetborttagning inte riktigt är min grej.. Jag har helt enkelt inte tålamod, det ska ju vara klart igår när jag börjar!! Sen duger aldrig min borttagning heller enligt min granne målaren.. Ringde och rådfrågade Herr Petnoga idag så han kommer och inspekterar när jag är klar, vilket känns som det kommer att bli år 2021 ungefär..
Iallafall så hittade jag på det understa lagret av tapet, som måste vara från när huset byggdes på 70-talet.. Ganska gullig tycker jag..
P.S Jag har börjat läsa Ego Woman
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0