Min Dag

Publicerat: 2011-08-01 Kl: 22:30:28 | I kategori: Allmänt



I dag har jag alltså blivit ett år äldre.. Det är inte lika roligt nu som det var när man var yngre men det är ju ett måste, man kommer inte ifrån det!
Jag och pappa har varit ute i Skatan och ätit lunch, det är så vackert därute. Tänk om man hade en stuga alldeles vid havet med en egen brygga alldeles utanför dörren. Det vore livet...
Utsikten från vårat bord
Min lunch
Här inne kan man köpa fisk av alla de slag. Rökt, gravad, inlagd, saltad..
Kvällen har spenderats med lillebror, vi beställde pizza och hyrde en film The Fighter, en jättebra film tycker jag.
Jag är nöjd med min dag, lugn och skön precis som jag vill ha det :)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0