Flirta runt...

Publicerat: 2011-08-26 Kl: 22:06:20 | I kategori: Allmänt



Min bil började bete sig väldigt underligt förut. Jag har ju som sagt haft problem med lyset vilket bilprovningen påpekade. Har haft den inlämnad på verkstad för fixning. Klart och betalt!
Idag när jag körde inne i stan börja bilen tjuta och en konstig varningslampa som jag aldrig sett lyste, men det lyste gult så då brukar det inte vara nån panik fara. Åkte upp till pappa kolla instruktionsboken, hitta ingenting. Tog pappas instruktionsbok, den sa: Räckviddsreglering defekt, kör till auktoriserad verkstad! Ringde karln, han ringde verkstan ska dit till veckan.. OK, det var inte det som var poängen, utan när jag skulle åka hem så hade det hunnit blivit mörkt. Vilket betyder som alla vet att lyset syns bättre!! När jag kom körandes mitt inne i stan i en korsning så börja plötsligt lyserna att åka upp och ner.. SHIT tänkte jag, vad fan gör jag.. Jag låtsas som ingenting, jag måste ju hem. Självklart kom det en polisbil men de hade nog nått viktigare för sig än mina lysen :)
Tillslut så slutade det, men jag undra vad alla bilar tänkte när jag for och flirtade runt ;)
/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0