Junkie & Skogen

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 22:30:00 | I kategori: Hemma i Byn



Jag har blivit en riktig Podcast Junkie..
Idag har jag lyssnat på Adam Alsing, Carin Da Silva och Daniel Breitholtz. Fan vad jag skratta, de är för härliga :-)
 
Vi tog en tur upp i skogen idag, Karln skulle titta på en väg som han ska laga. Elviz såg ut att trivas som fisken i vattnet när han sprang omkring och nosade överallt. Vi måste nog ta och gå till skogs oftare, det är ju inte direkt långt.. Men jag är rädd att de ska komma massa björnar och vargar. Töntigt, ja jag vet ;-)
 
Ser ni helikoptern? De är ute och röjer kraftledningar, så den har flyge här fram och tillbaka hela helgen..
 
 
Nu har jag börjat lite smått med veckans skoluppgifter, är skönt att ligga lite före när veckan börjar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0