Back to school

Publicerat: 2012-09-16 Kl: 23:25:00 | I kategori: Allmänt



I helgen har jag tagit en paus från pluggandet.
Skönt!
Men nu är det bara på´t igen :)
Sitter och ska göra en presentation om en kändis och jag har valt min favorit just nu Charlie Hunnam (Jax i Sons of Anarchy) Ska spela in det innan jag lägger mig..
 
 
 
Har mest stökat på här hemma i helgen med flytten av köket och idag åkte vi till Cowland en sväng på Höstmarknad, men det var ingen hit.. Trodde det skulle vara massa roligt där men vi gick igenom på 2 min ungefär, köpte två flaskor svartvinbärssaft så jag kan göra klappgröt åt Karln..
Nu vet jag att vi inte behöver åka dit nästa år..
Hem och körde ved och spika upp sovrumstaket som varit påväg att rasa ner.. Sen blev det grillat till middag :)
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0