SKOR

Publicerat: 2012-10-30 Kl: 22:54:44 | I kategori: Elviz



Jag & Elviz har varit och hälsat på Annika idag på hennes jobb.
Egentligen livsfarligt för hon jobbar på en skoaffär! Direkt när jag klev innanför dörren så såg jag väl säkert 4 par skor jag vill ha ;-)
Annikas dotter blev lite småkär i Elviz, så nu kommer nog mamma och pappa få höra på lite tjat :-)
 
 
Vi var även på alla Birstas djuraffärer och provade jackor, men det var ingen som passade herrn. Jag har sett ut en speciell jacka som verkar praktisk och bra. En frostjacka från Hurtta gul/grön med reflex så lillgubben syns i snön. Har beställt den på internet för över en månad sen och fick ett mail i förrgår att den var slut?! Men jag har nu beställt den från en annan sida..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0