I som i IPhone

Publicerat: 2012-10-13 Kl: 21:46:00 | I kategori: Hemma i Byn



Yeah, idag har jag startat upp min nya 5:a :-)
 
Den är ungefär som den förra, det var bara att pula in kabeln i datorn så flög allt över ;-)
Tänk vad enkelt det har blivit att byta mobil, förut var det ett himla mekande innan man fick över kontakterna från en telefon till en annan.. Nu flyger de i luften på nått konstigt sätt..
 
 
Telia hade glömt att skicka med ett copter displayskydd och en väska jag beställt så jag åkte en snabbis in till stan och fixade det. Var även på MediaMarkt och köpte ett skal, på Arken och köpte lördagsgodis till Elviz och på Boom och köpte en ny kopp eftersom Karln tappade en av de nya i golvet..
 
 
Till middag fixade Karln pepparstek och rostade rotsaker, supergott. Kaffe fick vi i granngårn och nu ska vi börja titta på en ny serie, Game of Thrones...
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0