God gave rock´n roll to you

Publicerat: 2012-10-20 Kl: 22:20:00 | I kategori: Allmänt



Hej Lördag!
 
Idag har jag inte gjort alltför mycket mer än att vara hemma och poa på lite.. Elviz försvann ett tag så jag var ute och letade men inte nån hund så långt ögat nådde.. Efter ett tag kom han och jag har inte den blekaste vart han varit... Måste nog ta och ha lite bättre koll på han när jag släpper ut honom ensam..
 
Middagen serverades på Ming Palace inne i stan. Jag och Karln tog med oss Frida och Josefin medans Elviz fick vara med Nina, falafen, Enzo och Diva hemma. Gudars så gott det är och vilken kaffe de har, helt underbart. De kör med Martin Olssons egna kaffe, samma som vi hade på mitt förra jobb innan det kom en tant och bytte till äckel zoega... Men då fick det vara nog! ;-)
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0