Förkyld?

Publicerat: 2012-10-10 Kl: 19:23:00 | I kategori: Allmänt



Jag vet inte om jag håller på att bli förkyld eller om det är ögonen som spökar..
 
Huvudvärken ligger och molar hela tiden, men vill inte riktigt komma ut, det känns att den är där inne nånstans.. Ögonen är trötta och svider, antingen så blev det värre när jag fick reda på igår hos optikern att jag var torr eller så är det förkylning pågång..
Dropparna, ja dropparna... Har aldrig tyckt om att pula in saker i ögonen så det har inte varit så lätt, de flesta har hamnat på kinden eller i ögonfransarna :-)
Men några har jag lyckats fått i..
 
Såhär såg det ut igår kväll när jag filmade mig själv till skolan :-)
 
Jag har som mest bara pluggat idag alltså, så jag har inte så mycket att dela med mig av...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0